Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Korespondencję przyjmuje sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy, rejestrując ją ilościowo w rejestrze kancelaryjnym. Po zarejestrowaniu korespondencja przekazywana jest Dyrektorowi Urzędu do przejrzenia i wydania dyspozycji do załatwienia wg właściwości kierownikom działów lub bezpośrednio pracownikom merytorycznym.

Kierownicy działów przekazują korespondencję pracownikom, do których należy załatwienie spraw w podstawowym wymiarze.

Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Każdą sprawę załatwia się odrębnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.

Pismo odbiorcy można doręczyć jako przesyłkę listową, przekazać faksem lub pocztą elektroniczną. Można też przekazać na nośniku informatycznym wysłanym przesyłką listową.

Sprawy mogą być załatwiane:

  • tymczasowo – gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego;
  • ostatecznie – gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę co do istoty (merytorycznie) albo w inny sposób kończy sprawę w danej instancji.
LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData