OA.111.1.2024.EM
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie
Żuromin (09-300), ul. Lidzbarska 27A
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
I. Stanowisko
- pośrednik pracy – stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie,
- w pełnym wymiarze czasu pracy: 1 etat,
- miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 Żuromin.
II. Niezbędne wymagania od kandydata
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku.
III. Wymagania dodatkowe
- Znajomość lokalnego rynku pracy.
- Biegła umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
- Znajomość przepisów prawa w szczególności:
- ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie;
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Posiadanie ogólnych predyspozycji, takich jak komunikatywność, umiejętność współdziałania, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, kreatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, szacunek dla innych, cierpliwość, tolerancja, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, otwartość na zmiany.
- Doświadczenie zawodowe w instytucjach rynku pracy.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami.
- Wizytowanie zakładów pracy.
- Prowadzenie kart i rejestrów pracodawców, w tym w formie elektronicznej.
- Marketing usług i instrumentów rynku pracy oferowanych przez urząd osobom bezrobotnym, poszukującym pracy oraz pracodawcom.
- Stała współpraca z pracodawcami w zakresie pomocy określonej w ustawie, w szczególności ustalanie zapotrzebowania na nowych pracowników i pozyskiwanie ofert pracy w ramach pośrednictwa pracy oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie. Ustalanie potrzeb klienta, informowanie o możliwej pomocy ze strony urzędu, ustalanie warunków współpracy, prowadzenie dokumentacji w zakresie współpracy z klientem.
- Realizacja zadań związanych z udzieleniem podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego – art. 46 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj.: podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą, w tym żłobek lub klub dziecięcy; niepublicznym przedszkolom i niepublicznym szkołom; osobie fizycznej, osobie prawnej lub jednostce organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej.
- Realizowanie zadań związanych z udzieleniem pożyczki na utworzenie stanowiska pracy i zatrudnienie na tym stanowisku bezrobotnego, w tym bezrobotnego skierowanego przez powiatowy urząd pracy.
- Wydawanie decyzji i postanowień w sprawach związanych z realizowanymi instrumentami rynku pracy.
- Sporządzanie, wprowadzanie i przekazywanie na podstawie udzielonego upoważnienia, danych aplikacją SHRIMP – związanych z udzieloną podmiotom pomocą publiczną zgodnie z obowiązującymi przepisami i w określonym terminie.
- Przeprowadzanie wizyt monitorująco – sprawdzających u pracodawcy, którego wniosek rozpatrzono pozytywnie, w trakcie trwania umowy o wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy w zakresie prawidłowości jej realizowania oraz po zakończeniu umowy; jednorazowo o środki na podjęcie działalności gospodarczej, a także po zawarciu umowy w zakresie prawidłowości wykorzystania przyznanych środków.
- Organizacja, udział i współpraca przy realizacji giełd pracy i targów pracy.
- Realizacja działań założonych w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie pośrednictwa pracy.
- Przygotowanie korespondencji z pracodawcami, innymi instytucjami, organizacjami, urzędami, związkami oraz bezrobotnymi w zakresie realizowanych zadań.
- Realizowanie programów specjalnych i regionalnych w zakresie pośrednictwa pracy.
- Wprowadzanie danych gromadzonych na stanowisku pracy do bazy systemu informatycznego, aktualizowanie danych na portalu internetowym PUP w zakresie wynikającym z pracy na stanowisku, a także załatwianie spraw w elektronicznym obiegu dokumentów.
- Opracowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie z wykorzystaniem komputera z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem (powyżej 4 godzin) i urządzeń biurowych, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
Praca w pokoju wieloosobowym.
Umowa o pracę zawarta na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia.
Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych oraz Regulaminu Wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Komunikacja osobista i telefoniczna z klientami urzędu i współpracownikami.
Stres związany z obsługą klientów.
Praca w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie na parterze.
Budynek piętrowy wyposażony w podjazd, ograniczona możliwość poruszania się po całym budynku ze względu na brak windy, schody w ciągu korytarzy nie posiadają urządzeń umożliwiających pokonywanie ich przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, jedyna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PUP
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie w miesiącu grudniu 2023 r. wyniósł powyżej 6%.
VII. Wymagane dokumenty
- List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska.
- Życiorys zawodowy (CV) zawierający dane określone w art. 221 1 Kodeksu pracy.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do wykorzystania załącznik nr 1.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe, poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie kandydata ubiegającego się o stanowisko urzędnicze – do wykorzystania załącznik nr 2.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych – do wykorzystania załącznik nr 3.
- Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych – do wykorzystania załącznik nr 4.
VIII. Dodatkowe dokumenty
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne w pracy na stanowisku (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.) poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Referencje, opinie lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
Składane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów
- Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym kandydata (imię i nazwisko, adres) i dopiskiem:
Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Lidzbarska 27A, 09-300 Żuromin
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: pośrednik pracy – stażysta.
Ogłoszenie z dnia 12.01.2024 r. OA.111.1.2024.EM”
- Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 22 stycznia 2024 r. w godz. od 7.30 do 15.30w pokoju nr 30 - na piętrze budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie przy ulicy Lidzbarskiej 27A lub przesłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie ul. Lidzbarska 27A, 09-300 Żuromin – z dopiskiem na kopercie (jak opisano powyżej).
- Termin uważa się za zachowany jeśli dokumenty aplikacyjne wpłyną skutecznie do Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane i bez otwierania zostaną włączone do dokumentacji związanej z naborem.
X. Inne informacje
- Dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Oferty kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, którym nie zostało zaproponowane zatrudnienie przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał w danej procedurze naboru. Kandydaci wymienieni w Protokole z przeprowadzonego naboru, którzy chcieliby odebrać złożone w danej procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie przy ulicy lidzbarskiej 27A, 09-300 Żuromin w terminie 7 dni roboczych od dnia upływu okresu 3 miesięcy, o którym mowa wyżej. Po upływie okresu, o którym mowa powyżej, oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
- Oferty pozostałych kandydatów przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru w danej procedurze naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać złożone w procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie przy ulicy Lidzbarskiej 27A w terminie 7 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyników naboru, po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
- Pozostała dokumentacja z przeprowadzonego naboru będzie przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w PUP.
Ważne !
W Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie www.bip.pupzuromin.pl w MENU PRZEDMIOTOWE > OGŁOSZENIA, a także na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Lidzbarskiej 27A (na parterze, korytarz przy głównym wejściu do budynku) będą umieszczone:
- lista kandydatów spełniających wymagania formalne tj. zakwalifikowanych do dalszego etapu oraz termin i miejsce przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej;
- informacja o wyniku naboru.
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Żuromin, dnia 12 stycznia 2024 r.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Żurominie
- Joanna Hajdas -
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje |
Ilość odwiedzin: |
1256 |
Podmiot udostępniający: |
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie |
Nazwa: |
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – pośrednik pracy – stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej |
Osoba, która wytworzyła informację: |
Jarosław Paluszewski |
Osoba, która udostępnia informację: |
Jarosław Paluszewski |
Data wytworzenia informacji: |
12.01.2024 12:35:27 |
Data udostępnienia informacji: |
12.01.2024 12:44:32 |
Data ostatniej aktualizacji: |
12.01.2024 12:44:25 |
Rejestr zmian |