Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OA.111.1.2024.EM

 

 

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie

Żuromin (09-300), ul. Lidzbarska 27A

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

I. Stanowisko

- pośrednik pracy – stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie,

- w pełnym wymiarze czasu pracy: 1 etat,

- miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, ul. Lidzbarska 27A, 09-300 Żuromin.

 

II. Niezbędne wymagania od kandydata

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
  6. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku.

 

III. Wymagania dodatkowe

  1. Znajomość lokalnego rynku pracy.
  2. Biegła umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
  3. Znajomość przepisów prawa w szczególności:
  • ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie;
  • Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy;
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  1. Posiadanie ogólnych predyspozycji, takich jak komunikatywność, umiejętność współdziałania, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, kreatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, szacunek dla innych, cierpliwość, tolerancja, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, otwartość na zmiany.
  2. Doświadczenie zawodowe w instytucjach rynku pracy.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami.
  2. Wizytowanie zakładów pracy.
  3. Prowadzenie kart i rejestrów pracodawców, w tym w formie elektronicznej.
  4. Marketing usług i instrumentów rynku pracy oferowanych przez urząd osobom bezrobotnym, poszukującym pracy oraz pracodawcom.
  5. Stała współpraca z pracodawcami w zakresie pomocy określonej w ustawie, w szczególności ustalanie zapotrzebowania na nowych pracowników i pozyskiwanie ofert pracy w ramach pośrednictwa pracy oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie. Ustalanie potrzeb klienta, informowanie o możliwej pomocy ze strony urzędu, ustalanie warunków współpracy, prowadzenie dokumentacji w zakresie współpracy z klientem.
  6. Realizacja zadań związanych z udzieleniem podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego – art. 46 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj.: podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą, w tym żłobek lub klub dziecięcy; niepublicznym przedszkolom i niepublicznym szkołom; osobie fizycznej, osobie prawnej lub jednostce organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej.
  7. Realizowanie zadań związanych z udzieleniem pożyczki na utworzenie stanowiska pracy i zatrudnienie na tym stanowisku bezrobotnego, w tym bezrobotnego skierowanego przez powiatowy urząd pracy.
  8. Wydawanie decyzji i postanowień w sprawach związanych z realizowanymi instrumentami rynku pracy.
  9. Sporządzanie, wprowadzanie i przekazywanie na podstawie udzielonego upoważnienia, danych aplikacją SHRIMP – związanych z udzieloną podmiotom pomocą publiczną zgodnie z obowiązującymi przepisami i w określonym terminie.
  10. Przeprowadzanie wizyt monitorująco – sprawdzających u pracodawcy, którego wniosek rozpatrzono pozytywnie, w trakcie trwania umowy o wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy w zakresie prawidłowości jej realizowania oraz po zakończeniu umowy; jednorazowo o środki na podjęcie działalności gospodarczej, a także po zawarciu umowy w zakresie prawidłowości wykorzystania przyznanych środków.
  11. Organizacja, udział i współpraca przy realizacji giełd pracy i targów pracy.
  12. Realizacja działań założonych w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie pośrednictwa pracy.
  13. Przygotowanie korespondencji z pracodawcami, innymi instytucjami, organizacjami, urzędami, związkami oraz bezrobotnymi w zakresie realizowanych zadań.
  14. Realizowanie programów specjalnych i regionalnych w zakresie pośrednictwa pracy.
  15. Wprowadzanie danych gromadzonych na stanowisku pracy do bazy systemu informatycznego, aktualizowanie danych na portalu internetowym PUP w zakresie wynikającym z pracy na stanowisku, a także załatwianie spraw w elektronicznym obiegu dokumentów.
  16. Opracowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.

 

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie z wykorzystaniem komputera z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem (powyżej 4 godzin) i urządzeń biurowych, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.

Praca w pokoju wieloosobowym.

Umowa o pracę zawarta na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia.

Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych oraz Regulaminu Wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie.

Możliwość rozwoju zawodowego.

Komunikacja osobista i telefoniczna z klientami urzędu i współpracownikami.

Stres związany z obsługą klientów.

Praca w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie na parterze.

Budynek piętrowy wyposażony w podjazd, ograniczona możliwość poruszania się po całym budynku ze względu na brak windy, schody w ciągu korytarzy nie posiadają urządzeń umożliwiających pokonywanie ich przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, jedyna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze.

 

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PUP

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie w miesiącu grudniu 2023 r. wyniósł powyżej 6%.

 

VII. Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska.
  2. Życiorys zawodowy (CV) zawierający dane określone w art. 221 1 Kodeksu pracy.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do wykorzystania załącznik nr 1.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe, poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  6. Oświadczenie kandydata ubiegającego się o stanowisko urzędnicze – do wykorzystania załącznik nr 2.
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych – do wykorzystania załącznik nr 3.
  8. Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych – do wykorzystania załącznik nr 4.

 

VIII. Dodatkowe dokumenty

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne w pracy na stanowisku (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.) poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  2. Referencje, opinie lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.

 

Składane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

IX. Termin i miejsce składania dokumentów

  1. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym kandydata (imię i nazwisko, adres) i dopiskiem:

 

Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

Lidzbarska 27A, 09-300 Żuromin

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: pośrednik pracy – stażysta.

Ogłoszenie z dnia 12.01.2024 r. OA.111.1.2024.EM”

 

 

  1. Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 22 stycznia 2024 r. w godz. od 7.30 do 15.30w pokoju nr 30 - na piętrze budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie przy ulicy Lidzbarskiej 27A lub przesłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie ul. Lidzbarska 27A, 09-300 Żuromin – z dopiskiem na kopercie (jak opisano powyżej).
  2. Termin uważa się za zachowany jeśli dokumenty aplikacyjne wpłyną skutecznie do Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane i bez otwierania zostaną włączone do dokumentacji związanej z naborem.

 

X. Inne informacje

  1. Dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  2. Oferty kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, którym nie zostało zaproponowane zatrudnienie przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał w danej procedurze naboru. Kandydaci wymienieni w Protokole z przeprowadzonego naboru, którzy chcieliby odebrać złożone w danej procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie przy ulicy lidzbarskiej 27A, 09-300 Żuromin w terminie 7 dni roboczych od dnia upływu okresu 3 miesięcy, o którym mowa wyżej. Po upływie okresu, o którym mowa powyżej, oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
  3. Oferty pozostałych kandydatów przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru w danej procedurze naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać złożone w procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie przy ulicy Lidzbarskiej 27A w terminie 7 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyników naboru, po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
  4. Pozostała dokumentacja z przeprowadzonego naboru będzie przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w PUP.

  

Ważne !

W Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie www.bip.pupzuromin.pl w MENU PRZEDMIOTOWE > OGŁOSZENIA, a także na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Lidzbarskiej 27A (na parterze, korytarz przy głównym wejściu do budynku) będą umieszczone:

  • lista kandydatów spełniających wymagania formalne tj. zakwalifikowanych do dalszego etapu oraz termin i miejsce przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej;
  • informacja o wyniku naboru.

 Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

 

Żuromin, dnia 12 stycznia 2024 r.

 

 

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy

w Żurominie

- Joanna Hajdas -

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 1256
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie
Nazwa: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – pośrednik pracy – stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Osoba, która wytworzyła informację: Jarosław Paluszewski
Osoba, która udostępnia informację: Jarosław Paluszewski
Data wytworzenia informacji: 12.01.2024 12:35:27
Data udostępnienia informacji: 12.01.2024 12:44:32
Data ostatniej aktualizacji: 12.01.2024 12:44:25
Rejestr zmian